Performans Yönetimi
Performans yönetimi ve deÄŸerlendirmesi ile küresel rekabet ortamında önemli avantajlar saÄŸlayabilirsiniz.
​
TTI Success Insight'in 4 farklı raporu sayesinde çalışanlarınızın kuruma olan baÄŸlılıklarını tespit edebilir ve çalışan baÄŸlılığına yönelik nerede baÅŸlamanız ve hangi aksiyonları almanız gerektiÄŸini öÄŸrenebilirsiniz.
Performans Yönetimi
Performans yönetimi kavramı, 1970’lerin sonunda ilk kez Dr. Aubrey Daniels tarafından performansın iki kritik unsurunu; davranışları ve sonuçları yönetmeyi tarif etmek için kullanılmıştır.
​
Burada sayamayacağımız kadar çok yazar, danışman ve düÅŸünce insanı performans yönetimi alanına katkıda bulunmuÅŸ ve bu alanı ÅŸekillendirmiÅŸtir. En dikkat çekenlerden bazıları Peter Drucker’ın “hedeflerle yönetim” (management by objectives) kavramı, General Electric’in 1950’lerdeki performans yönetimi raporlamaları ve 1990’larda “denegeli skor kartı”nı (balanced scorecard) popüler hale getiren Kaplan ve Norton’dur.
Performans Yönetimi noktasında kullanabileceÄŸiniz farklı TTI SI envanterimiz mevcuttur. DoÄŸru öneri de bulunabilmek adına aÅŸağıdaki formu doldurunuz.
Performans kavramı karmaşık ve çok yönlüdür. Ölçme ve deÄŸerlendirme araçları performansın karmaşıklığını daha iyi anlamamızı, performans için hangi unsurların hayati olduÄŸunu keÅŸfetmemizi ve bu alanları güçlendirmemizi saÄŸlar. Çalışanlar ile yöneticiler arasındaki diyaloÄŸuarttırmak da performans yönetiminin anahtar parçalarından biridir. Ölçme ve deÄŸerlendirme araçları, çalışanlara ve yöneticilere yeteneklerini, becerilerini ve davranışlarını karşılıklı olarak konuÅŸmaya ve deÄŸerlendirmeye yarayacak ortak bir dil ve zemin saÄŸlar.
Performans Yönetimi Hakkındaki Çözümlerimizi PaylaÅŸalım
Performans Yönetimi hakkındaki çözümlerimizi sizinle paylaÅŸabilmek adına aÅŸağıdaki formu doludurunuz.