top of page

Performans Yönetimi

Performans yönetimi süreçlerinde çalışanlarınızı değerlendirerek küresel rekabet ortamında önemli avantajlar sağlayın. 

TTI Success Insight'in farklı raporları ile çalışanlarınızın işlerinde başarılı olmaları adına performanslarını maksimize etmeleri için hangi yetkinliklerini geliştirmeleri gerektiğini daha net bir şekilde anlamalarını sağlayabilirsiniz.

Performans Yönetimi

Performans yönetimi kavramı, 1970’lerin sonunda ilk kez Dr. Aubrey Daniels tarafından performansın iki kritik unsurunu; davranışları ve sonuçları yönetmeyi tarif etmek için kullanılmıştır.

Burada sayamayacağımız kadar çok yazar, danışman ve düşünce insanı performans yönetimi alanına katkıda bulunmuş ve bu alanı şekillendirmiştir. En dikkat çekenlerden bazıları Peter Drucker’ın “hedeflerle yönetim” (management by objectives) kavramı, General Electric’in 1950’lerdeki performans yönetimi raporlamaları ve 1990’larda “denegeli skor kartı”nı (balanced scorecard) popüler hale getiren Kaplan ve Norton’dur.

Performans Yönetimi noktasında kullanabileceğiniz farklı TTI SI envanteri hakkında bilgi almak için aşağıdaki formu doldurunuz. 

tti-si-cozumleri-stratejik-planlama-600x300.jpg

Performans kavramı karmaşık ve çok yönlüdür. Kişilik envanterleri performansın karmaşıklığını daha iyi anlamamızı, performans için hangi unsurların hayati olduğunu keşfetmemizi ve bu alanları güçlendirmemizi sağlar. Çalışanlar ile yöneticiler arasındaki diyaloğu arttırmak da performans yönetiminin anahtar parçalarından biridir. Kişilik envanterleri, çalışanlara ve yöneticilere yetenekleri, becerileri ve davranışları karşılıklı olarak konuşmaya ve değerlendirmeye yarayacak ortak bir dil ve zemin sağlar.

CTA_Background-2.jpg

Performans Yönetimi Hakkındaki Çözümlerimizi Paylaşalım

Performans Yönetimi hakkındaki çözümlerimizi sizinle paylaşabilmek adına aşağıdaki formu doludurunuz.

Sizinle nasıl iletişime geçelim
bottom of page