TTI Success Insights eğitimciler, koçlar ve danışmanlar için oldukça güçlü ve çok yönlü bir araçtır. Bu çok yönlülük, değerlendirmelerin birkaç kişisel ve profesyonel uygulamalara yayıldığı anlamına gelir. Aşağıda TTI Success Insights değerlendirme araçlarının genel olarak nasıl kullanıldığı hakkında açıklamalar bulunmaktadır.
LİDERLİK GELİŞİMİ Modern iş dünyasında “liderlik” ve “yönetim” terimleri esas olarak aynı yetkinliğin tanımı için kullanılıyor: Başkaları vasıtasıyla...
İLETİŞİM EĞİTİMİ İletişim becerileri günümüzün hızlı iş ortamında başarıya ulaşmak için gereken en önemli becerileri arasında yer alır. Bu son 10 yıla kıyasla,...
İLİŞKİ YÖNETİMİ İster eşimizle, ister aile üyelerimizle, isterse arkadaşlarımızla olsun, tüm kişisel ilişkilerin temelinde farklı istekler, ihtiyaçlar ve bakış...
BİRLİKTE ÇALIŞMA BECERİLERİ Hedeflerine ulaşmak için ekiplerinden güç alan kurumlar, tüm ekip çalışanlarının yüksek seviyede güvenin olduğu ve sürtüşmelerin az...
ÇATIŞMA YÖNETİMİ Birçok işyerinde çalışanlar arasında yaşanan çatışmalar hayatın bir parçası olarak görülür. Farklı geçmişlerden ve kültürlerden insanlar gruplar...
DEĞİŞİM YÖNETİMİ Organizasyonlar sürekli olarak değişim geçirirler. Bu değişimler, ister ufak tefek ve günlük operasyon ile ilgili olsun, ister daha büyük ve...
STRATEJİK PLANLAMA Birçok kurum, stratejik planlamayı organizasyonun yakın gelecekte (çoğunlukla 3-5 yıl içinde, bazen de daha uzun bir vadede) nereye doğru gittiğini belirleme...
SATIŞ EĞİTİMİ Satış her organizasyonun can damarıdır, onsuz yaşayamazlar. Rekabet avantajı kazanmak isteyen şirketler sürekli olarak satış ekiplerinin becerilerini...
HİZMET KÜLTÜRÜ Müşteri ile doğrudan temas halinde olan çalışanların, her zamankinden çok daha fazla beceriye sahip olmaları gerekmektedir. Bugünün müşterilerinin online...
YETKİNLİK MODELİ TANIMLAMASI Yetkinlikler, herhangi bir rolde başarılı bir performans sergileyebilmek için gerekli davranışları, motivatörleri ve yetenekleri...
İŞ TANIMLAMA ÇALIŞMASI Eğer “iş” konuşabilseydi, üstün performans için tam olarak ne tipte bir insana ihtiyacı olduğunu bize söylerdi. İşler konuşamadığı için...
SEÇME VE YERLEŞTİRME İşe alımın en önemli insan kaynakları fonksiyonlarından biri olduğunu söylemek sanırız yanlış olmaz. Günümüzün küresel bilgi ekonomisinde,...
ORYANTASYON Oryantasyon programı, çalışanların istekle çalışması, kuruma bağlılığı ve elde tutulması açısından kritik rol oynar. Yeni çalışanları karşılarken...
PERFORMANS YÖNETİMİ Performans yönetimi kavramı, 1970’lerin sonunda ilk kez Dr. Aubrey Daniels tarafından performansın iki kritik unsurunu; davranışları ve sonuçları...
KARİYER YÖNETİMİ Kariyer Yönetimi, kişilerin kariyerlerindeki bir sonraki aşamaya geçebilmeleri için doğru değerlendirme yapmayı ve kişileri doğru yönlendirmeyi gerektiren...
YEDEKLEME Yedekleme süreci, ileride şirket içindeki liderlik pozisyonları için uygun olabilecek potansiyel sahibi çalışanların belirlenmesi ve gelişim süreçlerinin...
ÇALIŞAN BAĞLILIĞI Çalışan bağlılığı, bir çalışanın kendi işine ve kurumun bütününe karşı hissettiği duygusal bağlılık ile alakalıdır. Bağlılığı yüksek...
KOÇLUK ve MENTÖRLÜK Ölçme ve değerlendirme araçları koçluk sürecinde birçok fayda sağlayabilir. Öncelikle koçlara zaman kazandırır ve danışanları hakkındaki birçok...